AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas

Indirizzo: 2211 W 21st St, Wichita, KS 67203.
Telefono: 68321900.
Sito web: autozone.com
Specialità: Negozio di ricambi per auto, Negozio di accessori per auto, Negozio di batterie per auto, Servizio di noleggio di utensili.
Altri dati di interesse: Ritiro all'esterno, Consegna a domicilio, Ritiro in negozio, Acquisti in negozio, Consegna in giornata, Parcheggio accessibile in sedia a rotelle, Visita veloce, Batterie, Carte di debito, Pagamenti mobile tramite NFC, Carte di credito.
Opinioni: Questa azienda ha 373 recensioni su Google My Business.
Media delle opinioni: 4.2/5.

📌 Posizione di AutoZone Auto Parts

AutoZone Auto Parts 2211 W 21st St, Wichita, KS 67203

⏰ Orario di apertura di AutoZone Auto Parts

  • Lunedì: 07:30–21
  • Martedì: 07:30–21
  • Mercoledì: 07:30–21
  • Giovedì: 07:30–21
  • Venerdì: 07:30–21
  • Sabato: 07:30–21
  • Domenica: 09–21

AutoZone Auto Parts: Una Especialista en Ricambi per Auto

AutoZone Auto Parts è una catena di negozi di ricambi per auto con sede a Wichita, nel Kansas, Stati Uniti. L'indirizzo del negozio è: 2211 W 21st St, Wichita, KS 67203. Per contattare il negozio, puoi chiamare al Telefono: 68321900.

Il sito web ufficiale di AutoZone è: autozone.com, dove puoi trovare informazioni dettagliate sui loro prodotti e servizi.

Specialità

AutoZone offre una vasta gamma di servizi e specialità, tra cui:

Negozio di ricambi per auto: fornendo una vasta selezione di pezzi di ricambio per auto, inclusi motore, freni, pneumatici e molti altri.

Negozio di accessori per auto: vendendo accessori per auto come candele, luci, cinture e molti altri.

Negozio di batterie per auto: fornendo una vasta selezione di batterie per auto di diverse marche.

Servizio di noleggio di utensili: offrendo la possibilità di noleggiare utensili per lavori di manutenzione e riparazione auto.

Altri dati di interesse

Il negozio di AutoZone offre diversi servizi aggiuntivi, tra cui:

Ritiro all'esterno: possibilità di ritirare gli acquisti all'esterno del negozio.

Consegna a domicilio: possibilità di ricevere gli acquisti a domicilio.

Ritiro in negozio: possibilità di ritirare gli acquisti direttamente nel negozio.

Acquisti in negozio: possibilità di acquistare direttamente nel negozio.

Consegna in giornata: possibilità di ricevere gli acquisti entro un giorno lavorativo.

Parcheggio accessibile in sedia a rotelle: il parcheggio è accessibile per persone con disabilità motorie.

Visita veloce: la possibilità di visitare il negozio senza prenotare un appuntamento.

Batterie: la possibilità di acquistare batterie di diverse marche.

Carte di debito: la possibilità di pagare con carte di credito.

Pagamenti mobile tramite NFC: la possibilità di pagare con dispositivi NFC.

Opinioni

AutoZone ha 373 recensioni su Google My Business, con una media delle opinioni di 4.2/5. Le recensioni elogiano la vasta selezione di prodotti, il servizio clienti cordiale e la disponibilità di negozi in diverse aree.

Recomendazione

Se stai cercando un negozio di ricambi per auto con una vasta selezione di prodotti e servizi, AutoZone è una scelta eccellente. Visita il loro sito web per trovare informazioni dettagliate sui loro prodotti e servizi, e per pianificare una visita al negozio più vicino. Non dimenticare di contattare il negozio per informazioni aggiornate sui loro prodotti e servizi.

👍 Recensioni di AutoZone Auto Parts

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Monique D.
1/5

I called today to see if they could help me put in my battery after I purchase it from this location and the man said yes so I drove 20 mins out for him to tell me he can’t do it because there’s only he and another young man in store.. (sounded like he is being lazy to do so) I’ll never be coming here again! Bad service and very disappointing

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Paul W.
5/5

I pulled in with a broken windshield wiper and everything was frozen. The wind was blowing out of the north and it was 19°.
Tito took the time to go out in the bitter cold to help me install my new wiper blades!
This guy deserves a raise.
Thank you Tito, for bailing me out on a seriously nasty day!!

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
April B.
5/5

Manager I believe didn’t have a name tag on (gray shirt) was a big help. I really appreciate it thanks.

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Veronica Q.
1/5

HORRIBLE EXPERIENCE since when is browsing during STORE HOURS considered a nuisance to the employees? Specifically this one lady who LOUDLY said “ why this person still in here ?” Like I don’t know maybe because I’m deciding on what to get ? Maybe I would ask for help if she wasn’t so rude and rolling her eyes at me . She even went as far as to publicly humiliate me telling me to put MY HANDS UP essentially ACCUSING ME OF STEALING. Corporate should be aware that management is failing.

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Mario C.
5/5

Carlos it's the best on everything, fast respectful, good business 👏 👌

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Cathy P.
2/5

I went to buy a fuse for my car radio, there was half an aisle with nothing but fuses I didn't know what I needed in regards to the size or the amp. It was very confusing looking at all the different fuses with the different amounts different sizes different amps, no one greeted me when I came in and no one came up to offer any help. I just left without purchasing anything because I didn't want to buy a package of fuses for $30 that I didn't know we're going to work or not for me. I'm not sure if that's their standard of customer service help or interaction but it is in my opinion below standard to me as a customer not knowing anything about the part I needed.

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Jesse R.
1/5

All autozones have same policy worst customer service!! So I got my wallet stolen out of my car at work so I had to get new cards and such.. well I had a part that I needed to return so when I went to return the part I was told I could only get in store credit because I didn't have the original card. I get that they are trying to cut down on theft and such but how is it my fault I got my stuff stolen from me and I'm returning a part that doesn't work so I obviously need the part that will and need money to do such if thier part didn't work what's in store credit going to do for me I need my car fixed maybe I'm wrong but it doesn't sound like good customer service when you can't help a customer that's in need. I'll never shop at autozone again cause they care more about money than thier customers

AutoZone Auto Parts - Wichita, Kansas
Xoi
5/5

I took my battery into autozone to be charged and checked if it would hold a charge. I went because I was told at o reily that it needed replaced but I didn’t trust them because they were treating me different because I was a woman. I could tell. But autozone treated me amazing, and charged my battery. Tested it and said it was fine and saved me $200. I am very grateful for them. 🙂

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